ROZSTRZYGNIĘTE – Brak Ofert
Opis
- Przedmiotem niniejszego zapytania jest wyłonienie operatora do Centrum Teleopieki (umowa cywilno-prawna) w związku z realizacją Projektu Łowickie Centrum Usług Środowiskowych, realizowanego w ramach Osi Priorytetowej 09 – IX Włączenie społeczne, 02 – IX.2 „Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym” Poddziałania 01 – IX.2.1 „Usługi społeczne i zdrowotne” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Centrum Teleopieki będzie działało 7 dni w tygodniu przez 24 h na dobę w celu zapewnienia ciągłości teleopieki przy pomocy teleopasek (tzw. „opasek życia”) do monitorowania parametrów życiowych 40 Uczestników/czek projektu.
- Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego. W takim przypadku Zamawiający w opublikowanym na stronie internetowej bazy konkurencyjności zapytaniu ofertowym, uwzględnia informacje o zmianie. Zamawiający przedłuża termin składani ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.
- Do głównego zakresu czynności Operatora Centrum Teleopieki należeć będzie:
- Świadczenie usług związanych z obsługą Zamówienia z najwyższą starannością i troską o dobro Uczestników Projektu, zgodnie z Regulaminami i innymi aktami wewnętrznymi obowiązującymi u Zamawiającego, z zasadami etyki i najwyższymi standardami postępowania obowiązującymi w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia.
- Pełnienie dyżuru w roli teleopiekuna według zaplanowanego grafiku dyżurów, w tym dyżurowanie w formie gotowości do udzielenia wsparcia,
- Przestrzeganie ustalonych grafików ustalonych przez Zamawiającego,
- Pozostawanie w gotowości do obsługi alarmów i zgłoszeń z teleopaski zgodnie z ustalonymi przez Zamawiającego comiesięcznymi grafikami świadczenia usług.; Zamawiający zastrzega, że maksymalny czas reakcji na alarmy i zgłoszenia z opaski wynosi nie więcej niż 120 sekund,
- Zapoznanie się ze stworzonymi przez Zamawiającego podstawowymi algorytmami postępowania (scenariuszami) obejmującymi typowe, możliwe do przewidzenia sytuacje związane z wystąpieniem alarmu opaski telemedycznej (dotyczącymi m.in. aktywacji czujników opaski, użycia guzika SOS),
- Obsługa alarmów i zgłoszeń z opaski telemedycznej zgodnie z ustalonymi przez Zamawiającego algorytmami (scenariuszami) postępowania – ustalenie przyczyny ich wystąpienia a także zapewnienie niezwłocznej, adekwatnej do sytuacji i skutecznej interwencji, obejmującej w szczególności:
- powiadomienie wskazanych osób z listy kontaktów w ustalonej kolejności oraz/lub w razie konieczności, wezwanie – zespołu ratownictwa medycznego lub innych służb pod adres osoby objętej usługą, wraz z podaniem istotnych informacji na temat stanu zdrowia i/lub zaistniałej sytuacji dotyczącej tejże osoby,
- telefoniczne nadzorowanie przebiegu sytuacji od chwili uzyskania sygnału o uruchomieniu alarmu do przybycia wezwanych osób/służb,
- Ewidencjonowanie i sporządzanie na bieżąco raportów z obsługiwanych zgłoszeń i alarmów zgodnie z wytycznymi Zamawiającego: w systemie informatycznym teleopieki lub/oraz na przygotowanych wzorach udostępnionych przez Zamawiającego,
- Wprowadzanie danych na temat uczestników projektu do systemu informatycznego teleopieki na podstawie zgłoszeń uczestników projektu lub innych osób upoważnionych,
- Zdawanie raportu na temat zdarzeń mających miejsce podczas dyżuru następującej osobie przejmującej dyżur,
- Ilość Uczestników Projektu do równoczesnego monitorowania to max 40 osób,
- W trakcie realizacji niniejszego Zamówienia Zamawiający przewiduje maksymalnie 1 400 godzin dyżurów Operatora Centrum Teleopieki (od XII.2022 do końca trwania projektu);
Maksymalnie 200 (dwieście) godzin w miesiącu dla jednego Operatora Centrum (umowa cywilno-prawna)
Osoba zatrudniona będzie pracować w weekendy (sobota i niedziela) oraz w tygodniu na podstawie przygotowanego grafiku. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo ustalenia liczy godzin dyżurów w miesiącu zależnie od potrzeby, w celu zapewnienia pracy Centrum Teleopieki 24/7. Praca będzie wykonywana w biurze projektu Fundacji MiKa (ul. Dworcowa 2, Łowicz) lub w razie potrzeby zdalnie.
KOD CPV
85000000-9 Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
Warunki udziału w postępowaniu
Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:
- Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a w przypadku osoby prawnej także pracowników zdolnych do wykonania usługi.
- Posiadanie przez osobę, która będę pracować jako Operator, min. Wykształcenia średniego.
- Brak powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym.
Ocena spełnienia ww. warunków odbędzie się wg. reguły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych oświadczeń Wykonawcy oraz załączonych dokumentów.
Sposób złożenia oferty:
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na Formularzu Ofertowym załączonym do zapytania ofertowego.
- Do wypełnionego Formularza Ofertowego należy dołączyć:
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 1,
- Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym stanowiące załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu: dotyczy Wykonawcy, który dysponuje kadrą niezbędną do realizacji zamówienia – załącznik nr 3
- Dokumenty potwierdzające wykształcenie min. średnie (ksero dyplomu, poświadczone za zgodność z oryginałem) oraz CV w przypadku osobistej realizacji zamówienia,
- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego i ZUS o niezaleganiu z opłatami lub zaświadczenie o zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty (patrz część VI, punkt 4 niniejszego zapytania – nie dotyczy os. fizycznych),
- Oryginał lub uwierzytelnioną kopię z CEIDG/KRS/innego właściwego rejestru (jeśli dotyczy).
Oferta wraz załącznikami powinna być sporządzona w języku polskim na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w języku obcym. W takim przypadku wraz z ofertą należy złożyć jej tłumaczenie na język polski.
Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać złożoną ofertę.
Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem Zamawiający nie przewiduje możliwości zwrotu kosztów przygotowania oferty przetargowej.
Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę .
Sposób złożenia oferty:
- Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w formie pisemnej: za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres Zamawiającego: Fundacja MiKa Bobrowa 52, 99- 420 Łyszkowice (w godzinach pracy biura 7.30-15.30) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyłając skan podpisanych dokumentów na adres: info@fundacjamika.pl lub za pośrednictwem bazy konkurencyjności.
Na potrzeby niniejszego postępowania oferta złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej, wywiera skutki takie jak oferta złożona z zachowaniem formy pisemnej.
- Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 21.12.2022 do godziny 10:00
- O terminie złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty wraz z załącznikami do Zamawiającego lub wpływu wiadomości e-mail zawierającej ofertę wraz z załącznikami (nie decyduje data nadania/wysłania oferty).
- W przypadku składania oferty z zachowaniem formy pisemnej, ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, tak aby nie było możliwe odczytanie jej zwartości bez jej uszkodzenia. Kopertę należy opisać podając dane Zamawiającego (jego nazwę i adres), dane Wykonawcy (jego nazwę i adres) oraz zamieszczając zapis o treści:„Oferta na Operatora Centrum Teleopieki – ZAPYTANIE OFERTOWE NR FM/2/12/2022/TEL”.
- W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej, w tytule e-maila należy zamieścić zapis o treści: „ZAPYTANIE OFERTOWE NR FM/2/12/2021/TEL Z DNIA 13.12.2022”.
Złożenie oferty jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez Oferenta na przetwarzanie danych osobowych wskazanych w Formularzu Ofertowym dla celów związanych z postepowaniem o wyłonienie wykonawcy zamówienia.
Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty
Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się w niniejszym postępowaniu:
Cena – 100 %
Cena powinna być podana w złotych wraz ze wszystkimi należnymi podatkami i obciążeniami.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium cena wynosi 100. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Załączniki do pobrania
Treść zapytania ofertowego
Formularz ofertowy
załącznik 1
załącznik 2
załącznik 3
Formularz ofertowy do druku
załącznik 1 do druku
załącznik 2 do druku
załącznik 3 do druku